پخش دایا دارو

شرکت پخش دایا دارو در سال 1386 توسط شرکت دایا طب و به عنوان پخش سراسری تاسیس گردید. این شرکت با تکیه بر کالاهای وارداتی شرکت دایا طب و تجربیات گروه دایا در زمینه پخش فرآورده های بهداشتی و غذایی روند رو به رشد خود را آغاز نمود و موفق شد تا سال 1394 با 13 مرکز پخش و انبار مرکزی ملکی در نزدیکی تهران به فعالیت خود ادامه دهد .
با توجه به افزایش تعداد پخشها و سخت شدن رقابت در بازار دارویی و افت جایگاه شرکت پخش دایا دارو در رنکینگ تصمیم بر آن شد که با مهندسی مجدد ساختار شرکت با توانی مضاعف در بازار دارویی حضور فعال خود را به نمایش بگذارد . لذا از آذر ماه 1394 مذاکراتی جهت اضافه شدن شرکتهای تولیدی برای حضور در سهامداری پخش دایا دارو آغاز گردید.

در حال حاضر گروه دارویی روناک دارو که هلدینگهای خوش نام داروسازی کشور هستند با خرید 51% سهام شرکت پخش دایا دارو در کنار سایر شرکتهای تولیدی داوطلب خرید سهام این پخش ، توان رقابتی دایا دارو را در بازار افزایش داده و امروز جایگاه شرکت پخش دایا دارو از مرتبه 33 به 26 تغییر پیدا کرده است و با فروشی بیش از دویست میلیارد تومان در سال سهمی حدود 1% بازار دارویی را داشته باشد .

شرکت پخش دایا دارو بیش از 10 شعبه ی فعال در سرتاسر کشور دارد

ثبت سفارش

برخی از تامین کنندگان

برای سفارش اینترنتی یا درخواست خرید کالا به صورت انلاین از شرکت پخش دایا دارو می توانید از سامانه داروکس استفاده نمایید. شرکت پخش دایا دارو یکی از شرکت های پخش عضو در سامانه داروکس است. با استفاده سامانه داروکس به صورت تخصصی سفارش داروی خود را به یکی از شرکت های پخش عضو سامانه ارسال نمایید.