شرکت توزیع دارویی پوراپخش

در سال 1388 شرکت توزیع دارویی پوراپخش به عنوان یک شرکت خصوصی و به عنوان پخش اختصاصی هلدینگ پوراطب تاسیس و فعالیت رسمی خود را آغاز نمود. هلدینگ پوراطب نیز به عنوان شرکت مادر، فعالیت های واردات، تولید و توزیع کلیه داروها و مکمل های دارویی و بهداشتی را در ماموریت خود داشته و از طریق شرکت های زیر در حال فعالیت می باشد.

ماموریت شرکت پوراپخش تامین و توزیع انواع دارو و مکمل لوازم مصرفی پزشکی،محصولات آرایشی و بهداشتی درمانی و غیر درمانی در سطح داروخانه ها مراکز درمانی و سایر مشتریان مجاز سراسر کشور می باشد که تلاش و اهتمام خود جهت دسترسی آسان، سالم و سریع مشتریان و بیماران به خدمات نوین توزیعی و دارویی را از طریق رعایت کلیه استانداردها و همچنین بکارگیری دانش و فناوری روز دنیا، به کار خواهد گرفت. چشم انداز شرکت ما در نظر داریم تا انتهای سال 1400 ضمن کسب بیش از 7/5 درصد سهم از فروش ریالی بازار دارویی ایران، جایگاه چهارمین شرکت برتر صنعت توزیع دارو در ایران را کسب نماییم.

شرکت پوراپخش بیش از 10 شعبه ی فعال در سرتاسر کشور دارد

ثبت سفارش

برخی از تامین کنندگان

برای سفارش اینترنتی یا درخواست خرید کالا به صورت انلاین از شرکت پوراپخش می توانید از سامانه داروکس استفاده نمایید. شرکت پوراپخش یکی از شرکت های پخش عضو در سامانه داروکس است. با استفاده سامانه داروکس به صورت تخصصی سفارش داروی خود را به یکی از شرکت های پخش عضو سامانه ارسال نمایید.

ثبت درخواست

شما همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما ارتباط برقرار کنید

شماره تماس: 021-88716623

آدرس ایمیل: info@daroox.ir

ثبت سفارش