شرکت دارویی، آرایشی بهداشتی مینو

شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی مینو با بیش از نیم قرن تجربه تولید محصولات دارویی و آرایشی و با به کارگیری بیش از 230 نفر نیروی متخصص افتخار دارد که قریب به 60 نوع محصولات دارویی و مکمل های غذایی را در اشکال مختلف نظیر قرص، قرص جوشان، شربت، پماد، آمپول و كپسول ژلاتینی نرم و همچنین طیف متنوعی از محصولات آرایشی و بهداشتی را تولید می نماید. تمامی اقلام فوق مطابق با الزامات و قوانین GMP ، با كیفیت بالایی از استانداردهای بین المللی و ملی تولید می شوند. محصولات آرایشی بهداشتی این شركت در سه گروه عمده محصولات مراقبت پوست، محصولات مرتبط با مو و محصولات آرایشی تولید می شوند.
آزمایشگاه كنترل كیفیت این شركت به انواع تجهیزات آنالیز شامل GC-HPLC- Spectrophotometer و سایر دستگاههای مورد نیاز كنترلهای فیزیكی، شمیایی و میكروبی مجهز است و كنترلهای شیمیائی، میكروبی و حین تولید مطابق GLP و فارماكوپه BP و USP بر اساس استانداردهای بین المللی و ملی توسط پرسنل متخصص انجام می شود.

ثبت سفارش

برای سفارش اینترنتی یا درخواست خرید کالا به صورت انلاین از شرکت داروی، آرایشی و بهداشتی می توانید از سامانه داروکس استفاده نمایید. شرکت پوراپخش یکی از شرکت های پخش عضو در سامانه داروکس است. با استفاده سامانه داروکس به صورت تخصصی سفارش داروی خود را به یکی از شرکت های پخش عضو سامانه ارسال نمایید.

ثبت درخواست

شما همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما ارتباط برقرار کنید

شماره تماس: 021-88716623

آدرس ایمیل: info@daroox.ir

ثبت سفارش