یکی از شرکای تجاری ما که در تولید نرم افزارهای داروخانه ها تخصص و تجربه ای دیرینه دارد شرکت ایمن افزار است. این شرکت قدیمی و باتجربه نیز توانسته است که به بسیاری از داروخانه های سراسر کشور، محصولات و خدمات خود را ارایه نماید. این شرکت یکی از شرکای تجاری DarooX بحساب می آید.

بخش از معرفی این شرکت که در وبسایت خود درج نموده اند به این شرح است:

شرکت ایمن افزار شایگان از سال 75 با هدف طراحی و تولید نرم افزار شکل گرفت. این مجموعه در ابتدا با نام گروه نرم افزاری ایمن افزار تاسیس شده، و در ادامه با نام رسمی شرکت ایمن افزار شایگان (مسئولیت محدود) به کار خود ادامه داد . این روند ادامه داشت تا آنکه بعدها ، شرکت به سهامی خاص تبدیل شده و با توسعه کمی و کیفی توانست به یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه فناوری اطلاعات تبدیل شود . هم اکنون نیز شرکت با عنوان رسمی شرکت ایمن افزار شایگان (سهامی خاص ) و با داشتن بیش از 3100 مشتری در سرتا سر کشور مشغول به کار می باشد.
این شرکت به طور خاص در زمینه آی تی فعال می باشد که بر طبق اساسنامه شرکت حول محورهای زیر عمل خواهد نمود: فن آوری اطلاعات- نرم افزار- سخت افزار- اتوماسیون اداری- سیستم های الکترونیکی و کنترل صنعتی در طی سالهای تاسیس شرکت، طراحی و تولید نرم افزارهای اداری، صنعتی و پزشکی و سیستم های اختصاصی نرم افزاری و سخت افزاری، اصلی ترین حوزه های کاری این شرکت بوده است که شاید بتوان مهمترین آنها را، نرم افزار مکانیزاسیون امور دانشگاه (نماد) دانست. این نرم افزار جهت اتوماسیون کامل امور آموزش، دانشجویی، مالی و … در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی طراحی و تولید شده و هم اکنون مورد استفاده بیش از 300 دانشگاه و مرکز آموزش عالی در سراسر ایران می باشد.